2017. május 18. 22:30 - V.!.k.!

Mystique Room - A Fáraó Sírja

Értékelés: 81,67%

kicsi_csibe_mystiqueroom.jpgkicsi_sasy_mystique_farao.jpgkicsi_geriek_mystique_egyiptom.jpg

Játékidő: 60 perc
Kapacitás: 2-8 fő
Alap ár:
     • 11 990 Ft - 2 fős csapat esetén
     • 13 490 Ft - 3-5 fős csapat esetén

     • 14 940 Ft - 6 fős csapat esetén
     • 17 430 Ft - 7 fős csapat esetén
     • 19 920 Ft - 8 fős csapat esetén
Honlapcím: http://www.mystiqueroom.hu
Facebook oldal: https://www.facebook.com/mystiqueroom/

Ez is egy olyan játék, amit csapatszinten nem először játszunk végig. Eddig két különböző felbontás is végigment a szobákon:
Round 1: Csibecsibe.png, Baktibakti.png, Kristófkristof.png, Tojcsitojcsi.png, Angyalangyal.png
Round 2: Sasysasy.png 
de kritika nem született róla... mostanáig.

Mint nagy Egyiptom imádó, én már nagyon vártam ezt a játékot - ennek örömére olyan szoros napom volt előtte, hogy másodpercre pontosan értem csak oda. A többiek, név szerint Twunktwunk.png, Rizirizi.png és Gerifieldpaper-mario-icon48.png, már vártak rám, és külön öröm volt, hogy Twunky-nak is sikerült végre időt szakítania egy szobára. Titkon reméltem, hogy én is megélem a Twunky-csodát: ránéz egy feladatra, és megmondja a megoldást. Sajnos ez nem sikerült, de cserébe a kedves játékmesterünk egy kincskereső kalandra invitált bennünket, hogy keressük meg azt a sírkamrát, amit az elődünk már nem tudott meglelni életében. Az ajtó kinyílt, majd bezárult mögöttünk, és Rizi felidézett egy régi klasszikust:

Aziz, fényt!

Az alaphangulat adott volt, és elindultunk megkeresni a sírt - remélve, hogy nem Imhotepet találjuk meg.

Az előző játékok pontszámait is meg szeretnénk osztani veletek, hiszen a végeredménybe azok is beleszámítanak, viszont a szöveges értékelés csak az utolsó, általunk lejátszott játékra vonatkozik.

Játékmester

csibe.png

bakti.png

kristof.png

tojcsi.png

angyal.png

3   

2   

4    

5   

3   

sasy.png

4   

viki.png

twunk.png

rizi.png

paper-mario-icon48.png

4   

4,5  

4,5  

4,5  

 

Játékmesterünk nagyon aranyos, kedves és segítőkész volt, mindenben rendelkezésünkre állt, és nem siettetett minket. Én egy kicsit ilyen átlagosnak felvettnek érzékeltem - nem hibázott, ugyanakkor nála vannak sokkal jobb játékmesterek, ahol a pálya is mondjuk megköveteli a játékmester részéről a nagy beleélést. Összességében azonban teljesen korrekt volt.

Flow

csibe.png

bakti.png

kristof.png

tojcsi.png

angyal.png

3   

3   

4    

4   

4   

sasy.png

3,5  

viki.png

twunk.png

rizi.png

paper-mario-icon48.png

3,5  

4   

3   

3,5  

Két részre bontottuk: az első felének alacsonyabb volt a flowja, a második viszont jobban emelte. Az én problémám az volt, hogy beléptem a szobába, és rögtön láttam, hogy nagyon sok feladatunk lesz, és összevetve azzal, amit utasításként kaptunk, rögtön elkezdtem gondolkozni azon, hogy te jó ég, ezt most hogyan és milyen gyorsan? Rizit inkább az zavarta, hogy nem sok mindent tudott csinálni, Geri is érezte ezt - a szoba eleje nagyon lineárisra sikerült, és voltak meg-megakadások, amikor csak álltunk és néztünk, hogy most merre tovább. Twunky azonban nem érezte ezt annyira vészesnek. Egy ponton nagyon sok lakatot ki tudtunk egymás után nyitni, és ez neki nagyon megdobta a sikerélményét - cserébe viszont előtte volt egy kis mélyrepülés.

Story

csibe.png

bakti.png

kristof.png

tojcsi.png

angyal.png

3   

5   

5    

5   

4   

sasy.png

4,5  

viki.png

twunk.png

rizi.png

paper-mario-icon48.png

3,5  

4   

3   

4   

Volt egy-két érdekes csavar, ami felveti annak a kérdését, hogy a sír miért pont ott van, ahol, és hogy hogyan jutunk oda. Lehetett volna ez a része kreatív. A végén egy bizonyos tároló eszközből hiányoltunk egy dolgot, és sajnos 5 perc leforgása alatt olyan jó kis csavart találtunk ki rá, amire mindannyian megadtuk volna az 5 pontot, de sajnos a semmire nem tudunk több pontot adni. Viszont volt sztori, és a többi része teljesen a helyén volt, nem lett rosszul kidolgozva - például hogy miért vagyunk ott, ami nagyon sok helyen nincs meg. Twunky inkább egy történetturmixnak érezte, és hiányolta a humort, ami szerinte nagyon megdobta volna a történetet. Komolyan venni nem tudta. Mindezek tetejébe még a zene hiánya is fájó volt sajnos.

Nehézség

csibe.png

bakti.png

kristof.png

tojcsi.png

angyal.png

4   

3   

4    

4   

5   

sasy.png

4   

viki.png

twunk.png

rizi.png

paper-mario-icon48.png

4   

4   

3,5  

4   

Négyen is sokan voltunk itt, és nem értettük, hogy hogy szerepelhet a kiírásban, hogy 6+ fő is jöhet. A legnagyobb bajunk az volt, hogy ha az elején mindent megtalálunk, akkor nagyon hamar kijövünk, de ha nem, akkor ott maradunk egy ideig. Próbálkoztak a kreatív elemekkel (erről majd a következő pontban), és azok valahogy nehézségben is jók lettek, de minden más meg inkább lehúzza a pontokat. Rizi se könnyűnek, se nehéznek nem érezte, valahogy lebegett neki a kettő között. Hiányoztak a jelzések a lakatokról, hogy melyiket mikor kell felhasználni. Lineáris szoba ennek minden előnyével és hátrányával.

Feladatok kreativitása

csibe.png

bakti.png

kristof.png

tojcsi.png

angyal.png

4   

3   

5    

5   

5   

sasy.png

4   

viki.png

twunk.png

rizi.png

paper-mario-icon48.png

4,5  

4   

4   

4   

Nem voltak annyira változatosak a feladatok. Akadtak nagyon jó dolgok - hiányoztak jelzések, de amiket használtak, azokat következetesen végigvitték. Lineáris szoba lévén megvolt az az előnye, hogy ha az ember elkapta az ízét, akkor nagyon lehetett pörgetni a feladatokat. A kreativitás inkább a játék második felében teljesedett ki, és illeszkedett a sztoriba is. Persze a lakat lakat hátán negatívum, de próbáltak valami pluszt belerakni - én egy jól összeollózott szobának éreztem leginkább. Geri és Twunky átlagolta a két részt, és így jött ki nekik a 4-es - az első feléből a változatosságot hiányolták. A legnagyobb erőssége az volt, amikor elkapták az egyiptomi kincskeresős vonalat és ezen kellett volna még tovább menniük.

Látványvilág

csibe.png

bakti.png

kristof.png

tojcsi.png

angyal.png

5   

4   

5    

5   

5   

sasy.png

5   

viki.png

twunk.png

rizi.png

paper-mario-icon48.png

4,5  

5   

5   

4,5  

Ha az első rész egy picit jobb lett volna, akkor tőlem megkapta volna a maximumot, mert a második rész majdnem hibátlanul hozta az egyiptomi hangulatot, viszont Rizinek meg pont bejött az első fele is. Geri velem értett egyet, Twunky meg Rizivel. Nem volt kifejezetten túlzsúfolva, de nagyon igyekeztek figyelni a részletekre, és ezt értékeltük.

Összesítve tehát:

csibe.png

bakti.png

kristof.png

tojcsi.png

angyal.png

22  

20  

27   

28  

26  

sasy.png

25  

viki.png

twunk.png

rizi.png

paper-mario-icon48.png

24  

25,5 

23  

24,5 


Ez, átlagolva és százalékos arányt nézve:

81,67 %


Összességében jó élmény volt, simán dobogós a többi egyiptomi szoba között, kellemes kikapcsolódást nyújt, és néhány hosszabban kifejtett probléma ne szegje senkinek se a kedvét, mert tud ez a szoba még meglepetéseket tartogatni. Viszont maximum 3-4 főnek ajánljuk csak, mert ennél több tényleg sok, és nem biztos, hogy fizikailag is már kényelmesen elférnek.

Ha bármi kérdés vagy hozzáfűznivaló akad, kommentben szívesen látjuk!

Köszönjük, hogy végigolvastad, reméljük, meghoztuk a kedved hozzá!

kicsi_csibe_mystiqueroom.jpg

kicsi_sasy_mystique_farao.jpg

kicsi_geriek_mystique_egyiptom.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://esc-apes.blog.hu/api/trackback/id/tr4312519689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.